måndag 17 augusti 2009

vecka 38 med 19 dagar kvar

idag hade jag bestämt mig för att ta en sovmorgon. planerade det hela så att jag tog ut venus vid fem i morse när Robban åkte till jobbet, allt för att hon skulle låta mig sova..
men vem tror ni ligger och piper vid halv nio som vanligt??? jodå, då var hon uttråkad och tyckte inte att jag skulle sova mer..
men jag kan säga att jag verkligen skulle behöva sova ut, är så trött så jag går på sparlåga känns det som.
usch vilket gnäll, men jag måste få gnälla lite ibland :P

nu har Venus äntligen börjat löpa också, lite i senaste laget kanske. antar att hon kommer att löpa när Kotten kommer, och då vara i höglöp. och Robbans mamma ska ta henne när vi åker in till förlossningen, kruxet är att hon har en hanhund. jippi!! tik i höglöp umgås med liten hanhund.. njäe!

imorn ska jag till BM. och jag hoppas med hela min kropp att Kotten har fixerat sig. jag VILL INTE snittas. för det är vad dom gör om bebisen ligger i säte. du får inte ens försöka klämma ut bebben den normala vägen.. kanske jag ska vara glad för, men jag vill absolut inte snittas. om det finns dom med förlossningsskräck för vaginal förslossning så är jag tvärtom, livrädd för att behöva snittas.
och jag har ingen hum om hur Kotten ligger, tycker det är bebis i hela magen, svårt att veta vad som är vad ;))
sååå, jag hoppas ju att Anna säger att det ser bra ut.
sen vet jag inte mer vad som händer där imorn. det står på typ olika sidor att det är vid det här besöket som man går igenom sin graviditet och pratar om den stundande förlossningen.. får se vad hon säger om jag ska skriva ett sånt där förlossningsbrev att ha med mig..
äh, det visar sig.

vad som händer idag vet jag inte.. är uttråkad till max, har tusen saker att göra men ingen ork. tror fasen jag tar och lägger mig och läser en bok. när Robban kommer hem så ska vi göra klart det vi inte hann med igår på panelen..
det blir så jäkla snyggt =)

ha det fint!
huj huj

5 kommentarer:

  1. hihi men visst är det super kul med monopol:):) och tiden bara rinner iväg när man spelar det också:):) hiih nej jag har inte packat iordning till mig själv, bara packat klart skötväskan:) skrivit lista på vad jag ska köpa och ha me dmig, men tycker allt e så svårt, rädd att man ska missa nåt:):) hihi ja det börjar bli läge för dig nu att göra det:):) fast känner jag mig själv rätt kommer jag säkert springa runt här när dte är dags och byta halva innehållet i väskan hih:P kramar

    SvaraRadera
  2. skrev en kommentar innan den jag skrev nyss men måste ha glömt att godkänt den:P:P nu är det verkligen inte långt kvar för er:) eran bäse kan verkligen komma när som helst nu ju:):) haft några känningar än? jag tycker det är svårt att veta vad man ska känna sen haha, fast man borde märka det:P:P kramar

    SvaraRadera
  3. men om bebisen ligger i säte så kommer dom inte att försöka vända på bebisen då?
    för de skulle dom ha gjort på hugo, fast han vände på sig när vi skulle till ultra i v-rås..

    du ska se att allt kommer att gå jätte bra!!

    SvaraRadera
  4. jösses, de är inte långt kvar nu!!!=)))

    SvaraRadera
  5. hihi ja det kanske är dags att packa upp den::P:P nej visst är det en läskig känsla när man inte vet hur det ska kännas:P:P jag kommer nog få åka in och ut sen från förlossningen:):) jag har börjat fått ganska mycket förvärkar, vaknar på nätterna av dem, inatt trodde jag nästan dte skulle sätta igång för då kom och gick de några gånger:/ sen har jag börjat känt av att det stramar som bara dne där nere:P:P nåt du känner igen:P:P kramar

    SvaraRadera