tisdag 25 augusti 2009

lill*n

nu har vi kommit hem från förlossningen.. det blev en... näe. men allt är bra med Kotten och med mig. BM Anna tyckte jag skulle ringa förlossningen och höra vad dom sa. vi fick en tid klockan ett idag. åkte in och där fick jag ligga med CTG i en 20 minuter. lite kissprov, undersökning och ultraljud senare så fick vi svaret att allt var bra. läkaren trodde mina magsmärtor berodde på mycket bebis och lite mage :P

och BM kände lite på magen också, och nu ligger Kottens huvud mellan ruckbart och fixerat. så på en vecka så har det gått från rörligt till det =)
och undersökningen som läkaren gjorde (vaginalt) visade att jag inte var öppen för fem öre och sen nå mer.. jag är inte på väg att föda iaf ;))

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att allt är som det ska!! Och Kotten verkar laddad och klar=)

    SvaraRadera