söndag 9 augusti 2009

nu är det dags...

ja, det var ett tag sen jag uppdaterade här.

har ju varit ner till Ullared, där shoppade vi tills plånböckerna skrek av smärta. fick med oss det mesta till Kotten. det sista, en skötbädd, ett myggnät till vagnen och en mobil till vagnen köpte jag på barnens hus i Västerås.
nu ska jag bara få Robban att fatta att jag verkligen vill och behöver ha skötbord och säng! det verkar lättare sagt än gjort, hans ord är bara: "det löser sig." karlar!!

var till barnmorskan förra veckan. Kotten ligger kvar med huvudet nedåt med ett härta på 140-144, det efter att hon varit och bökat efter hur h*n låg =)
mitt blodtryck var bra och så har jag gått upp ytterligare 3 kilo. så nu ligger jag 16 plus. men till mitt försvar så ska jag säga att jag har lagt på mig inihelvete med vätska. mina fötter och händer ser ut att tillhöra en elefant :P
men men, det löser sig. jag får ju en bebis av allt "besvär" ;))

imorn börjar Robban jobba igen, lite tråkigt. fast han mjukstartar med två nätter =)
så nu är det full fart på isolerandet här hemma. jag målar plank till förbannelse, rätt så drygt i den stekande solen. men med många små vattenpauser så går det =)

nej, nu ska jag ladda kaffebryggaren och plocka ut Robbans kaka ur ugnen.

huj på er!!

1 kommentar: