torsdag 20 augusti 2009

16

idag har vi blivit ägare till torktumlare. var över till Avesta igår och storhandlade, då passade vi på att gå in på Elon och titta på en tumlare. hittade en till bra pris, åkte hem och diskuterade och räknade, kom fram till att vi har råd att köpa den. åkte tillbaka idag och slog till. så nu står han inne på badrummet och torkar kläder =)

funderar på om jag ska baka lite idag.. får se om jag orkar med det. svettas nå kopiöst idag, konstigt väder tror jag..

Venus är knäppare än vanligt. ingeting duger, hon går bara runt och ser ut som sju svåra år. Robban hann knappt lämna gårdsplanen innan hon satte igång med att pipa. hjälper inte vad jag än gör. tog en promenad med henne där hon fick lukta och ha sig bäst hon ville. hon gjorde både nr ett och två. men så hinner vi knappt komma innanför dörren innan hon sätter igång igen. och så kryllar det av hjärnspöken i huvudet på henne. rädd för ALLT. vet inte vad jag ska hitta på längre..
tror mkt har med löpet att göra. det är väl överfullt med hormoner. jaja, nu har jag fått gnälla lite till :P

nu kommer det mer gnäll kom jag på. jag börjar bli sjuk. har fått en jäkla hosta plus ont i halsen.. med min tur är det väl svininfluensa :P men än så länge så är jag pigg iaf..

nej, undra om man ska släpa sig ner till apoteket och köpa lite nödvändigheter...
eller kanske baka.. får se vad som händer och sker.

huj på er!

3 kommentarer:

  1. Setesh hade tydligen tyckt att husse luktade såååå gott efter han varit hos er i dag=))

    SvaraRadera
  2. haha det kan jag tänka mig =)

    SvaraRadera
  3. tänkte på de där med att venus är lite knäpp. Hon kanske känner av att de är nåt pågång med dig. för vet att katterna va lite knasiga innan hugo kom.
    Djuren liksom känner på sig att snart händer det nåt.
    bara nåt jag tror iaf =)

    SvaraRadera