fredag 13 mars 2009

sorg

jaha, då var det min tur att vara förkyld. jippie! inte. men det värsta håller på att gå över, nu är jag bara så där härligt snorig ;))

men jag ska inte klaga, det finns de som har det mycket värre.
i tisdags fick jag veta att min chefs dotter (som jag har haft på fritids) gick bort. hemskt att en sån ung människa (13år) dör. helt utan förvarning. fy fan säger jag bara. så det finns de som har det värre än en förkylning. mina tankar går till familjen varje dag.
vila i frid Lisa.

det är såna här saker som gör att man inser hur kortoch orättvist livet är. man får sig en funderare. är det verkligen värt att tjafsa om disken? vem som gjorde vad och inte gjorde?
nej, man ska ta vara på den tid man får med sina älskade, för vem vet vad som händer i morgon..?

så ta hand om varandra och var noga med att de du älskar verkligen vet att du gör det!

2 kommentarer: