tisdag 3 mars 2009

...

ny vecka... går in i vecka 15 idag, spännande, bara 5 veckor kvar tills det är halvvägs =)

i lördags var vi på dop för lilla Alva, min syster underbara lilla dotter. goare unge får man leta efter, men snart får hon det tufft med att hålla sig i topp då Kotten anländer =)

och igår var vi och firade Hampus som fyllde hela 8 år. han var inte så intresserad av att vara social med oss, men blev glad för presenten och bjöd på fika. mums ;))

ikväll jobbar Robban lite extra, så jag och Venus är solo ikväll. ska bara få fart på elden i pannan sen ska vi ta en promenad, hon står och gläfser bakom mig :P

imorn ska det bli kul, då ska vi på bio jag och min darling. vi ska se Benjamin Buttons otroliga liv. skoj, har inte varit på bio på nästan fem år.. skitlänge sen..

nej, nu måste jag få liv i elden.
huj på er

1 kommentar: