tisdag 13 oktober 2009

nu är junior en månad gammal. fem veckor och en dag för att vara exakt =)
var ner till BVC igår och tog lite mått på honom. 5115g och 57,2cm =)

usch, sitter här och funderar på en svår sak. min bror Peter har inte långt kvar i livet längre tyvärr, det handlar nog om dagar nu. och mamma har bett oss syskon att välja en låt var som ska spelas på hans begravning. försöker komma på nån låt som passa in, som jag tycker passar till peter. men det står helt stilla. jag vill väldigt gärna ha nånting av astrid lindgren, varför vet jag inte men det är det som snurrar runt i hjärnan.
fan!
men jag vet att han kommer få det så bra dit han kommer, kanske till Nangijala(?). då får han äntligen slappna av äntligen vara normal, slippa sin ej fungerande kropp. och så får han äntligen träffa sig bror som han miste i mammas mage.

du är en riktig kämpe Peter, men det är okej att gå vidare. Jag älskar dig, kom i håg det!!

2 kommentarer:

  1. ..en liten kram då mitt i allt..

    SvaraRadera
  2. Beklagar verkligen det med din bror:(:( måste vara fruktansvärt jobbigt:( det skulle vara jätte trevligt att ut och gå nån dag med vagnarna:):) kanske kika förbi baby cafet också:P:P massa styrke kramar:)

    SvaraRadera