fredag 17 juli 2009

50 dagar kvar!!

idag har vi haft besök av Jenny och hennes lilla Tyra 7 veckor :D toksöt liten bebbe. gissa om jag längtar ännu mer efter Kotten nu ;))
vi pratade förlossning och klena karlar m.m =)

igår var vi till BM, Kotten ligger numera med huvudet nedåt. hoppas h*n stannar så, vill inte behöva vara med om vändningsförsök eller KS.
det kan förklara en hel del småpuffar jag har börjat känna där nere, och de lite starkare sparkarna previs under revbenen. och så förklarade det ju varför jag behöver pinka en gång i timmen helt plötsligt, urinblåsa och bebis ska samsas om samma utrymme ;))
mitt järnvärde var äntligen bra, förra gången var det ju nere på 107 och igår låg det på 116. så nu behöver jag bara ta en niferex om dagen.
mitt blodtryck hade stigit lite också. sist var det 110/60 som de flesta gånger. men igår var det typ 130/70. det är ju absolut inte högt, men ändå =)


nej, nu skriker min mage efter mat så det är dags för lite lunch.
huj på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar