måndag 22 juni 2009

vecka 30

sommar sommar sommar!

nu gör robban bara 7 pass till, sen är det semester för hans del. ska bli skönt att ha honom hemma ett tag, tycker jag nu iaf ;))

idag ska jag och svägerska ut i skogen och leta efter bra skog att lägga spår i. ska bli spännande och se om vi hittar hem igen, ingen av oss är väl direkt begåvade med shysst lokalsinne ;))
får nig ta med oss Venus som kan guida oss tillbaka till bilen..

usch, idag är mina förvärkar/sammandragningar inte att leka med.. klarade inte ens av en kort runda med Venus innan det började spänna i magen. det var bara att vända hem.
som tur är var svärmor här i dag och hjälpte robban med veden, och hon hade med sig sina hundar. så dom och Venus fick leka av sig på baksidan.
tycker så synd om Venus, men samtidigt är jag glad att jag har en Dogo och att det just är Venus. för hon har inte så stora behov av att röra på sig flera timmar om dagen, utan nöjer sig med det hon får. hon är bäst helt enkelt!! :D och vissa dagar kommerjag faktiskt ut på en liten längre runda och då är hon så nöjd så =)

nej, nu ska jag inta ryggläge en stund innan jag måste ner på byn och köpa nya järntabletter.

ha det fint i solen!!!!
huj huj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar