onsdag 22 april 2009

soligt besök

har precis haft min kära svägerska här på en liten fika i solskenet. hon hade med sig Setesh, så han och Venus har busat järnet på baksidan. Venus ligger för tillfället helt utslagen på köksgolvet :P

annars idag så ska jag försöka få tummen ur och klippa lite sly, det växer ju som ogräs... och jag slapp åka över till fagersta idag, skulle ha åkt över för att lämna ett ynka papper till AF, men nu så tog Carina med sig det och skulle lämna det åt mig. håller tummarna på att hon kommer ihåg det också ;))

igår var vi ner till BM och fick lyssna på Kottens hjärtljud. 145-155 eller nå sånt var det. hörde också hur Kotten snurrade och sparkade där inne, gillade inte att vi tjuvlyssnade :P

nej, nu ska jag hitta på nå nyttigare att göra.

huj på er!!

1 kommentar: