onsdag 18 februari 2009

Jaha, då var det onsdag. Vaknade strax innan tio men låg och filurade ett bra tag innan jag kom för mig att kliva upp.
Har varit ut med vovvsan och har väl funderingar på om man ska äta en sån där frukost...
Ska ta mig över till fagersta idag också, måste lämna in ansökan till sommarjobb på Atlas.
Sen får vi se vad dagen för med sig..

Ska höra med Robban om vi har tid att åka till Säffle nu i veckan. Skulle vara så kul att hälsa på Kattis och gänget igen =) Det är Venus uppfödare kanske jag ska säga ;)
Meningen var att jag skulle ha åkt själv dit idag, men när det planerades så skulle Robban inte ha varit hemma, vi skulle haft två bilar och en fungerande GPS. Och nu har vi bara en bil och ingen GPS, och eftersom jag har världens sämsta lokalsinne så vägrar jag åka själv utan nån som visar mig vägen. Vi har ju varit där förut, men som sagt mitt lokalsinne sviker mig :P

Nej, frukost var det.

Huj huj!

1 kommentar:

  1. nämen huj huj käre svägerska!!Vad trevligt nu kan vi läsa om varandra vi som har så låååångt till varandra ...

    SvaraRadera